Carrolajsa

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Caroline - 15 januari 2015 18:34

Jag hittade lite ork idag så kom både ut på en powerwalk och började städa garderoben så jag fick rensat ut lite kläder, skönt!

Nu ska jag bege mig ut i regnet och åka en sväng till min pojkvän. Hoppas ni får en bra kväll <3


Det syns inte helt på bilden men har på mig en oversized t-shirt med superman s:et. Jag har aldrig ens tittat på superman men föll för den här tröjan direkt när jag såg den. Får kanske titta på det en dag ;)

Av Caroline - 15 januari 2015 10:26

God förmiddag!

Hoppas allt är bra med er.


Hade en väldigt trevlig kväll igår då en vän kom över på ett väldigt spontant besök. Hon var ändå ute och körde så varför inte komma för en pratstund? Kul!


Nu på förmiddagen har jag beställt böcker för andra delkursen nu på termin 5, fixat lite mejl och annat. Ska snart bege mig ut i blåsten och ta en promenad. Känner att jag behöver komma ut en sväng och bara gå, bästa sättet för att skingra tankarna. Sedan tänkte jag försöka hitta min ork och rensa min garderob, behöver rensa bort lite gamla kläder.


Hoppas ni får en bra dag, kram!  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards