Carrolajsa

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Caroline - 13 januari 2015 22:19

Usch idag har jag verkligen inte haft någon ork alls. När jag vaknade var det helt okej och jag ägnade förmiddagen åt förberedelser inför morgondagens seminarie men framåt eftermiddagen var det precis som att jag hade blivit överkörd av en buss eller något. Känner mig helt slut i kroppen, huvudet dunkar och halsen gör ont... Resultatet blev att jag idag har sätt nästintill ohälsosamt många avsnitt av O.C hehe. Har legat i soffan med datorn som sällskap och fixat lite, typ mejlat lite folk och så men det är högsta nivån på effektivitet den här eftermiddagen/kvällen. Men så är det väl ibland... Ska lägga mig snart så att jag kan vakna pigg och kry imorgon.

Hoppas ni har haft en bra dag. God natt!

Av Caroline - 13 januari 2015 10:42

Hej!

Hoppas allt är bra med er!


Jag hade en väldigt trevlig kväll igår med min vän. Det blev en massa prat, promenad och tv-spel. Jag är typ världens sämsta när det kommer till tv-spel så vill man känna sig duktig kan man möta mig för man kommer garanterat kunna ha ihjäl mig utan problem hehe.


Idag väntar plugg då vi har terminens sista seminarium imorgon och för att bli godkänd måste man verkligen delta aktivt så det gäller att ha något bra att säga. Detta tar nog inte hela dagen att förbereda så det kanske blir lite soffhäng också framför en bra film. Tror jag håller på att bli sjuk för har lite ont i halsen och känner mig sådär matt i kroppen men å andra sidan har jag gjort det till och från nu i flera veckor så vi får väl se vad som händer. Man kan inte göra så mycket mer än att försöka vila (vilket inte är min starkaste sida).


Nu ska jag sätta igång och läsa. Hoppas ni får en superbra tisdag, kram!   



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards