Carrolajsa

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Caroline - 2 januari 2015 22:12

Efter plugg, många timmars jobb och lite träning på det säger jag god natt. Imorgon väntar heldag med uppsatsskrivande.
Hoppas ni har en bra fredag <3


Nu lär det dröja ett tag innan man bär de här kläderna igen ;)


Av Caroline - 2 januari 2015 11:15


God förmiddag!

Jag har ägnat morgonen åt min uppsats men nu ska jag snart åka till jobbet. Det är dags för årets första arbetsdag men även min sista på ett tag. Jag har inga fasta tider på jobbet utan de ringer in mig när det behövs så jag jobbar alltid jul, nyår, påsk och sommar. Detta är perfekt upplägg för mig eftersom jag har andra jobb och framförallt skola. Tycker om när man kan göra lite allt möjligt och inte vara fast på ett ställe. Hur mycket man än trivs utvecklas jag mer av att få testa på olika saker och jobba i olika sammanhang.


Nu blir det till att ge sig ut i regnet och blåsten. Hoppas ni får en bra fredag! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards