Carrolajsa

Alla inlägg den 14 september 2014

<3

Av Caroline - 14 september 2014 21:23

Sitter och förbereder ett föredrag om Kenya och hittade den är videon. Barnen på JCO är så söta! <3




 

Av Caroline - 14 september 2014 15:06

Hej!
Då var man hemma igen efter ett supertrevligt besök hos min nästkusin och hennes lille son. Min nästkusin driver ett eget spa med massage och allt så under tiden hon hade kunder igår tog jag och min syster hand om lillkillen. Han är runt 7 månader och är så grymt söt! Mycket energi har han så han är inte stilla många sekunder utan kryper, klättrar, skrattar och busar hela tiden.
Det var dock inte bara jobb utan mellan kunder och hans sovstunder fick vi fotbad, fotmassage, skrubb och bada jacuzzi.
Tack bästa Linda och tack farmor och farfar för det var av dem jag fick presentkortet som jag utnyttjade igår :)

Planen för eftermiddagen var egentligen häng med vänner men känner att jag nog börjar bli sjuk så bestämde mig för att stanna hemma i sängen och läsa lite om offentlighetsprincipen istället.

Hopas ni har haft en bra helg <3

Tagit tillvara på min rättighet har jag också gjort. Jag hoppas verkligen att alla ni som får rösta verkligen gör det för det är viktigt. Vi måste alla tillsammans se till så att vi bor i ett land som styrs av människor med bra värderingar.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards