Carrolajsa

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Caroline - 10 september 2014 17:30

Att sakna någon är inte kul. Tankarna vandrar lätt iväg och det värker i hjärtat. Men har man förmågan att sakna har man också förmågan att älska. Har man människor att sakna betyder det också att man har människor att älska. Samtidigt som jag saknar min pojkvän som är iväg på utbytesstudier, ”mina” små barn i Kenya på andra sidan jorden och släktingar som lämnat livet på jorden så är jag glad över att jag har eller har haft dem i mitt liv. Hellre att sakna dem än att inte ha dem i mitt liv överhuvudtaget :)


Så saknar man någon tycker jag att man ska tillåta sig själv att sakna men också känna sig glad över att man har förmågan att älska och att man har fina personer i sin omgivning att älska <3  


     

 


Av Caroline - 10 september 2014 08:50

God morgon!
Idag vaknade jag en bra stund innan klockan skulle ring så då drog jag på träningskläderna och hoppade i skorna för att ge mig ut på en powerwalk. Får passa på att njuta av solen.
Nu är det föreläsning som gäller. Hoppas ni får en bra onsdag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards