Carrolajsa

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Caroline - 9 september 2014 22:02

Efter en kväll bestående av plugg och barnvaktsjobb säger jag god natt. Imorgon väntar föreläsning, förberedelse inför seminarie med min grupp och eventuellt träff med en kär vän.
Hoppas ni har haft en bra tisdag!

Att sitta barnvakt måste vara bland de bästa jobben man kan ha. Idag blev det målning av naglar, bus, mys i soffan, sagoläsning, godnattvisa och en massa kramar. Det är svårt att få det bättre <3

Av Caroline - 9 september 2014 17:08

Hej svejs!
Idag var det fyra timmars föreläsning som gällde i skolan. Jag har inga problem med att vara koncentrerad men det underlättar om det är ett intressant ämne och en bra föreläsare. Ämnet i sig var förvaltningsprocess. Inte tråkigt men inte heller det absolut roligaste jag har läst. Idag hade vi dock en väldigt bra föreläsare så han fick tiden att springa förbi. Överlag har vi faktiskt väldigt bra föreläsare tycker jag så vi är lyckligt lottade ;)

När jag kom hem blev det förberedelser inför fredagens seminarie och läsning. Nu ska jag dock pausa i pluggandet för att sitta barnvakt vilket ska bli himla mysigt. Hoppas ni får en bra kväll <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards