Carrolajsa

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Caroline - 16 augusti 2014 21:56

Det blev ingen inflyttningsfest för mig idag. Har haft huvudvärk,varit trött och haft feberkänsla hela dagen så jag stannade faktiskt hemma idag. Eller ja jag och min mamma gick hem till min mormor en stund och åt och tittade på tv men det var ju inte så ansträngande.
Kvällen har jag ägnat lite åt tv:n, läst lite, tagit en promenad och sorterat bland lite kläder.
Nu blir det dock sängen för jag är så grymt trött. God natt.

Imorse var det lyxfrukost med min syster som gällde. Nybakade scones och nyplockade björnbär :)

Av Caroline - 16 augusti 2014 08:43

Jag skulle inte beskriva mig själv som klumpig men ibland har man lite otur. Imorse när jag skulle blanda dricka gick det lite fel. Jag hade precis blandat och skulle bara sätta på locket men då slinter jag och bringaren trillar. Oturligt nog trillar den rakt på min lilltå och saften rinner ut på hela golvet. Min tå svullnar upp och det gör grymt ont när jag går. Så nu blir det till att sitta lite stilla så att tån återhämtar sig så att jag kan gå på inflyttningsfest ikväll :)

Knölen vid tån svullnade upp och blev blå, skönt ;)

Av Caroline - 16 augusti 2014 08:17

God morgon!
Igår var sista jobbdagen med barnen i kyrkan och när barnen gått hem var vi ett gäng på 10 personer som åkte iväg på spa. Det var så skönt! Det fanns jacuzzi, tempererad pool, utomhuspool, bastu och en lounge med fika. Vi fick också väldigt god mat.
Vi somnade gott på kvällen för vi var helt trötta efter en veckas jobb och dessutom helt avslappnade efter en kväll på trevligt ställe med trevligt sällskap.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards