Carrolajsa

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Caroline - 30 juli 2014 20:58

Nu säger denna tröttisen god natt för klockan ringer 04.00 då det är dags för jobb.

Av Caroline - 30 juli 2014 18:53

De senaste dagarna har varit helt uppbokade. Jag var ledig lördag-måndag vilket var väldigt skönt och välbehövligt.
I söndags hände inte så mycket men i måndags när jag vaknade väntade ett sms med en fråga om jag ville hänga med till Ullared och klart ville jag det! Så det blev snabba ryck och sedan satt vi i bilen på väg. Vi hamnade dock i bilkö men efter ett tag kunde vi köra igen och sen blev det shopping. Trippen var med min vän Victoria, hennes syster Maria och hennes pojkvän, himla trevligt!

Igår blev det jobb för min del och sedan väntade en träff med Victoria, igen. Vi satt ute och fikade och pratade, tog en promenad och pratade gamla minnen och mötte upp en annan vän, Kenny. Vi träffades på vår gamla låg och mellanstadieskola. Gud vad längesedan det var vi gick där...

Idag var det jobb som gällde och under cykelturen hem blev jag minst sagt blöt. Jag hade inte räknat med regn så det var jag inte klädd för. Det blev gymmet direkt efter jobbet och sen var det direkt duschen som gällde.
Nu har jag krupit ner i soffan iklädd min nya pyjamas och tänker sitta här tills jag ska sova ;)
Hoppas ni har haft en bra dag <3

Gekås Ullared :)

Fika, grillning och promenad.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards