Carrolajsa

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Caroline - 15 juli 2014 20:43

Hej!
Igår tittade jag lite på "Grattis Victoria" (eller vad programmet nu heter) och kunde inte låta bli att känna mig glad över vad jag såg. Där satt våra tre unga kungligheter med sina respektive och såg väldigt lyckliga ut. Victoria och Daniel, Chris och Madeleine och äntligen Carl Philip och Sofia. Oavsett vad Sofia har gjort som ung så tycker jag inte att det ska påverka hennes möjlighet att vara med mannen hon älskar, bara för att han råkar vara Sveriges prins. Alla borde få vara med personen de älskar. Jag har alltid gillat kungafamiljen. Visst kan man föra diskussioner om hur mycket arbete de gör och hur mycket av "våra" pengar de ska få och det faktum att det går i arv men jag tycker att de är en viktig del av Sverige. 
Så tack kungafamiljen för ert arbete och tack SVT för ert fina program med allt från musik, allvar, glädje och sorg <3  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards