Carrolajsa

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Caroline - 14 juli 2014 21:25

Jag var visst ganska trött när jag kom hem från jobbet för jag somnade till i soffan ;)
Efter en liten tupplur tittade jag film och fixade lite saker vid datorn.
Nu ikväll blev det middag med pappa och en vän till familjen men nu ska jag snart ge mig på ett försök att somna. Imorgon blir det värsta lyx i form av skjuts till jobbet vilket innebär att jag kan ställa klockan på 4.30 istället för 4.
Hoppas ni har haft en bra start på veckan <3

Av Caroline - 14 juli 2014 14:46

Idag har vi inget vidare väder. Det kommer regnskurar titt som tätt och det är inte supervarmt. Det finns ju inte så mycket att göra åt vädret så nu har jag bytat om till mjukiskläder och sjunkit ner i soffan och ska snart sätta på en film.
Jag har jobbat ett kort pass idag, 6-12 och sedan fick jag skjuts hem av en kompis. Vi har känt varandra sedan vi var sex år och har alltid så mycket att prata om, det är lika kul att träffa honom varje gång. Kul på jobbet har jag också haft, vi har skämtat en massa med varandra och skrattat en del. Klockan är inte ens 15 men jag har redan haft en bra dag. Så ska det vara!

En lös fläta blev dagens frisyr ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards