Carrolajsa

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Caroline - 4 juli 2014 21:32

Idag har det verkligen känts som sommar! Har till och med kunnat gå med klänning och bara ben utan att frysa, underbart!
Jag har varit ledig från jobbet idag men dagen har varit fullspäckad. Först blev det ett besök på sjukhuset för att hälsa på min morfar och sedan blev det lunch med mamma och bonussyskon. Efter det åkte jag och mötte upp min syster och hennes vän då vi skulle lyssna på Sanna Nielsen. Hon är så grymt duktig och såklart (som tur var) framförde hon Undo. Kvällen har jag tillbringat i soffan men snart blir det sängen för klockan ringer 5 imorgon och då blir det jobb.
Hoppas ni har en trevlig fredag <3

Min bonussyster tyckte att mitt hår var väldigt lång och roligt att fixa så efter att ha blivit några hårstrån fattigare fick jag en ny frisyr i form av en hög hästsvans.

Dagens mat blev lite kylskåpsrens. Jag hade lite olika grönsaker som behövde användas, lite creme fraiche och färskpasta och det blev faktiskt en god röra.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards