Carrolajsa

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Caroline - 9 juni 2014 22:13

Idag har det känts som en riktig sommardag. Jag började dagen med en härlig lång powerwalk i solen, låg ute och läste i ett par timmar (och hann få en liten solbränna) och sedan blev det en paus inne med disk, tvätt och städ och sedan bar det av hem till mamma och hennes sambo och vi avslutade kvällen med glass på stranden.
Efter denna trevliga dag ska jag nu sjunka ner i soffan och läsa lite. Kommer knappt ihåg senast jag läste en bok bara för att, annars är det bara juridiska böcker man läser ;)
Hoppas ni har haft en trevlig dag <3

Av Caroline - 9 juni 2014 09:48

Gud vad varmt det är idag!
Det första jag gjorde när jag vaknade var att dra på träningskläderna och ge mig ut på en lång powerwalk och det var väldigt mycket varmare än vad jag trodde. Nu blir det lite fortsatt styrketräning innan frukost och sen ska jag inta liggande läge ute i solen ;)
Hoppas ni får en bra dag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards