Carrolajsa

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Caroline - 8 juni 2014 23:05

Då var den här helgen snart över. Fredagen innebar jobb och kalas, lördagen lite städning och sedan åkte jag hem till pojkvännen. Idag söndag blev det lite tid med pojkvännen innan jag åkte därifrån tidig förmiddag och sedan blev det Ikea med farmor och farfar, fix vid datorn och en löprunda.
Efter en lång men trevlig helg blir det snart sängen. God natt <3

Av Caroline - 8 juni 2014 22:21

Jag satt och tittade igenom några av mina bilder från mina två Kenya resor innan för en av mina kompisar ville ha lite bilder och varje gång jag ser mina små änglar känns det i hjärtat, på ett bra sätt. Kenya är ett fantastisk land och jag längtar väldigt mycket tills nästa gång jag åker ner, även om det kommer dröja ett tag tills nästa resa.
Jag satt och läste lite i min dagbok som jag skrev när jag var där. Kul att läsa men tårarna började bränna i ögonvrån ;)
Även om man ibland kan bli trött på hur en del människor är där nere och på hur hela landet fungerar så väger de fina människorna upp de jobbiga. Det landet kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards