Carrolajsa

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Caroline - 1 juni 2014 22:33

Vissa dagar önskar man typ att man hade hoppat över. Igår när jag vaknade hade jag den känslan men det blev en bra dag igår då jag jobbade hela dagen och på kvällen åkte jag hem till min pojkvän och han lagade middag och vi tittade på tv.
Den känslan var nog bara uppvärmning inför idag för den här dagen hade vi kunnat skippa. Det började redan igår för mitt öga var lite irriterat och gjorde ont men det syntes inte jättemycket. Annorlunda var det mot när jag vaknade i morse för då var ögat väldigt svullet, rött, det rann, kliade och gjorde ont. Såg gjorde jag inte heller som jag skulle, perfekt såhär två dagar innan en 6-timmars tenta. Alltid är det något inför mina tentor, det slår aldrig fel!
Jag har åtminstone fått tag på en salva idag som förhoppningsvis ska hjälpa. Jag har kunnat plugga ändå det har vara varit lite jobbigare än vanligt eftersom jag har fått anstränga mig extra för att helt se vad där står men det är inget som stoppar mig. Nu ska jag kleta i lite salva i ögat och hoppas på det bästa.
God natt <3

Det känns typ som att jag ser ut som Disneys nästa filmmonster, jag hoppas verkligen det är mindre svullet imorgon ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards