Carrolajsa

Alla inlägg under april 2014

Av Caroline - 4 april 2014 07:49

Då var det fredag igen! Idag blir det skola på förmiddagen och sedan ska jag åka till min mamma och hennes sambo. Jag är inte där super ofta för min tid räcker inte riktigt till så det ska bli kul att åka dit <3
Hoppas ni får en trevlig fredag :)

Av Caroline - 2 april 2014 06:49

Nu har jag varit hemma några dagar och allt rullar på. Jag kom hem i söndags eftermiddag och sedan var det direkt hem, städa lite, ta en riktigt skön dusch då jag kunde skrubba mig ren och sedan blev det lite plugg på kvällen. I måndags var det skola igen och sedan har det rullat på.
Det är ju lite blandade känslor med att vara hemma. Det hade ju inte skadat att stanna ett par dagar till men samtidigt var det kul att komma hem och träffa familj, pojkvän och vänner igen.

Nu bär det snart av till skolan för en heldag där och ikväll ska jag på möte.
Hoppas ni inte blev alltför lurade igår när det var 1:a april ;)
Ha en bra dag!

Growing Togethers styrelse tillsammans med några av barnen på JCO <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards