Carrolajsa

Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Blä...

Av Caroline - 22 februari 2014 08:03

Den här natten har varit en tuff natt! Det började redan igår med feber, rinnande näsa och hosta och det blev ju inte direkt bättre under natten. Jag vaknade väldigt ofta och frös och svettades om vartannat. Men idag är det kalas för min syster som gäller så jag hoppas att lite alvedon, massa vatten och en dusch ska få mig att må lite bättre.
Hopas ni får en bra lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 7 juli 2020 22:43


Nu har jag haft två semesterdagar, än så länge känns det bara som en långhelg men det har varit väldigt skönt so far. Hittills har jag hunnit med massage, ansiktsbehandling, frukost med en vän och middag med en annan vän. Imorgon åker jag ner mot S...

Av Caroline - 4 juli 2020 12:25


Äntligen har jag semester! Ska bli så skönt. Har jobbat otroligt mycket den senaste veckan. Utöver det har jag också varit på aw och fixat lite volontärjobb. Idag ska jag möta upp en vän för att titta på möbler och äta middag. Hoppas du får e...

Av Caroline - 25 juni 2020 22:09

Nu är det mycket att göra. Jag jobbar nästa vecka också sedan går jag på semester så det är otroligt mycket som ska avslutas på jobbet innan dess. Samtidigt vill man njuta av vädret och träffa vänner innan alla åker på olika håll för semester. ...

Av Caroline - 21 juni 2020 21:02

Hoppas du har haft en fin midsommarhelg! Jag har haft en supermysig helg. I torsdags var jag hemma hos en kompis på middag. I fredags kom en vän hem till mig. Vi gick en promenad, lagade mat och satt och pratade halva natten. I går mötte jag upp en...

Av Caroline - 13 juni 2020 23:18


Det här har varit en lång dag. Jag har jobbat hela dagen och efter jobb mötte jag upp en vän. Hon mötte mig utanför jobbet och sedan gick vi in till stan för att äta. Vi testade ett ställe med veganska burgare, mycket gott var det! Efter maten ...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards