Carrolajsa

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Caroline - 17 februari 2014 20:28

Okej det är mer än lite träningsvärk jag har men det är väldigt koncentrerat till ljumskarna, skridskoåkning+maskin på gymmet=tar bra= bra känsla ;) det är skönt när man känner att det har varit till nytta att träna.
Idag var det föreläsning i två timmar och sedan har jag bara varit hemma och pluggat hela dagen och det behövdes. Nu är det lite mindre än tre veckor kvar till tentan och stressen sätter igång på riktigt.
Nu ska jag läsa lite till innan det är dags att sova.
Hoppas att ni har haft en bra dag <3

Av Caroline - 17 februari 2014 06:13

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk, men jag hade inte förväntat mig annat efter skridskoåkning och allt ;)
Idag är det föreläsning, frukost med en vän och en massa plugg som gäller.
Hoppas ni får en bra start på veckan, kram!

Skridskor och kladdkaka, två av de bra saker som min helg har innehållit :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards