Carrolajsa

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Caroline - 11 februari 2014 20:49

Idag har det varit en låg dag. Den började med frukost hos Julia och förberedelser inför föredraget vi skulle hålla. Det var en gymnasieklass vi pratade för och med idag och det var väldigt kul. Vi var även en sväng inom Pyttan Åberg,en keramiker som vi samarbetar med.
Efter det åkte jag vidare för att handla lite. Jag hade en lista med en massa saker som jag behövde, bland annat träningskläder och skor. Jag lyckades inte hitta allt på listan men det finns ju fler köpcentrum ;)
Nu är jag dock helt slut, jag har ju ändå vart uppe sedan 4 så idag blir det sängen tidigt.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Av Caroline - 11 februari 2014 04:53

Idag blev det en tidig morgon, klockan ringde 04.00 Jag ska nämligen åka upp till Ängelholm idag för vi ska till en gymnasieskola och prata om Growing Together och vi behöver förbereda lite innan så vi ska ses över en frukost och göra det. Sedan är det en shoppingtur som står på schemat för min del och ikväll blir det plugg.
Hoppas ni får en bra tisdag,kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards