Carrolajsa

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Caroline - 31 januari 2014 17:24

Min mamma är en så himla fin person. Hon tänker alltid på alla andra och vill att alla andra ska ha det bra. Till och med när hon är på semester har hon oss i åtanke. Efter deras semester kom hon hem med de här fina presenterna till mig:

Mineralsmink, riktigt fin plånbok och en blus :)

Av Caroline - 31 januari 2014 08:48

Jag har nog ett sjätte sinne,jag kan nog se in i framtiden. Hehe, nej men jag åkte till Julia och Michelle igår för vi skulle prata om deras stundande resa och vad som behövs fixas med organisationen. Men vi pratar alltid om mycket annat också så det är alltid lika kul att träffa dem. Jag tror jag tittade tågen typ 10 gånger för att se så att det inte var försenat eller så och på vägen dit gick det bra men när jag skulle hem sen gick det mindre bra. Tåget gick som det skulle från Ängelholm och jag skrev till min mamma att "jag sitter på tåget nu så det kommer inte bli några problem", men det skulle jag nog inte ha gjort. När vi rullar in på Helsingborgs central säger de att det tåget inte ska gå längre på grund av personalbrist efter ett signalfel någonstans. Problemet var att de andra tågen inte gick som de skulle men efter lite väntan kom jag med ett tåg till Lund och sedan fick jag ta bussen därifrån hem. Så jag kom hem efter lite extra resande och lite extra kyla. Men det var ju värt det för jag hade en väldigt trevlig kväll med tjejerna :)

Idag är det seminarie som gäller och plugg med en vän och ikväll ser jag fram emot en mysig kväll med några tjejkompisar.
Hoppas ni får en bra fredag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards