Carrolajsa

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Caroline - 22 januari 2014 23:50

Idag var det skola som gällde stora delar av dagen. Vi hade ett hål i schemat på två timmar så då passade jag och mina vänner på att gå och köpa sallad och sitta och äta och prata en massa. Det behövs det också ibland, få lite paus från all juridik ;)
Efter skolan bar det av till församlingshemmet för vi hade blivit ombedda att måla en val till något projekt som någon av personalen i kyrkan skulle ha med barnen imorgon så jag och två tjejer till plockade fram vår konstnärliga sida och började måla. Sett utifrån förutsättningarna så blev den ändå ganska söt hehe, typ, men det blev en val och kul hade vi under tiden.
Resten av kvällen har jag pluggat och jag ska fortsätta en liten stund till sedan blir det sängen. God natt <3

Av Caroline - 22 januari 2014 10:07

Blä, jag vaknade upp imorse och kände mig helt tjock i halsen, jag bara håller tummarna för att det inte blir förkylning av det för jag orkar inte med det just nu.
Det positiva denna morgon är att de stormvindar som har haft ett järngrepp om oss ser ut att ha dragit vidare så nu kanske man kan gå ut utan att riskera att blåsa bort. Det har verkligen blåst sjukt mycket de senaste dagarna och häromdagen gick det dubbelt så snabbt att gå till bussen för jag hade vinden i ryggen så jag trippade fram så mycket det blåste.
Idag blir det skola stora delar av dagen, lyxlunch i form av sallad, lite målning och kanske en promenad med en vän.
Nu ska jag dock läsa lite innan det är dags att gå till bussen. Jag önskar er en bra onsdag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards