Carrolajsa

Alla inlägg under september 2013

Av Caroline - 2 september 2013 07:00

Idag börjar skolan igen! Det ska bli så himla kul att träffa alla igen och att få börja ha föreläsningar igen. Jag trivs verkligen på juristlinjen och även om jag tror att det kommer bli en sjukt jobbig termin så ska det bli himla kul! Nu ska jag gå till bussen för att möta upp mina vänner innan terminens första föreläsning börjar. Ha en bra dag <3


Av Caroline - 1 september 2013 18:39

Hela morgonen och förmiddagen jobbade jag med att inventera butiken jag jobbar i. Vi var ca 100 pers som inventerade men det krävdes för det är en stor butik.
På vägen hem cyklade jag inom Jysk för att titta på en ny säng men istället fastnade jag för en soffa som var så snygg och skön att jag väldigt gärna vill ha den på mitt rum... vi får väl se hur det blir med det...
När jag kom hem umgicks jag lite med min syster och vi låg och pratade i hennes säng men det slutade med att vi skrattade en massa, haha så kan det vara ibland.
Hittills ikväll har jag suttit vid datorn och jobbat med organisationens hemsida och det börjar ta sig nu. Vi planerar att publicera den snart och det ska bli himla spännande. Nu ska jag fortsätta för jag har mycket som ska hinnas med. Hoppas ni har en trevlig söndag <3

 

Organisationens logga


 
Detta är under det konstituerande mötet, då organisationen bildades, här är det min fina kollega Michelle som skriver under  <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards