Carrolajsa

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Caroline - 20 september 2013 15:06

Jag vet att det har varit tid för alla som läser Ujiken att göra sitt första prov här i dagarna och jag har verkligen hållit tummarna för er. Jag vet ju själv hur det är att sitta och vänta på att man kan börja, ångesten man känner när man ser frågorna och den korta väntan som är innan man får resultatet. Jag hoppas verkligen att det har gått bra för er!
Själv har jag tenta nästa vecka och har väldigt mycket att plugga tills dess men trots det ska jag åka iväg nu fredag-lördag. Jag ska följa med på konfirmand/ledarläger för det är en tid sedan jag lovade det och jag står vid mitt ord. Det kommer säkert bli kul och jag kan alltid läsa på bussen dit ;)
Nu ska jag packa ihop saker lite snabbt innan jag ska sätta mig och plugga tills bussen går.

Hoppas ni har en trevlig helg framför er <3  

Av Caroline - 20 september 2013 14:55

Förra veckan blev jag, Michelle och Julia intervjuade angående vårt arbete med Growing Together och idag finns resultatet av intervjun att läsa här: http://hd.se/angelholm/2013/09/20/unga-tjejer-brinner-for/
Ta gärna en titt om ni tycker att det låter intressant <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards