Carrolajsa

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Caroline - 12 september 2013 22:51

Idag var det den klassiska sportfrågan som gällde när vi kom till skolan; Hur känns det? Vi skulle nämligen ha terminens första seminarie idag och vi visste inte riktigt hur det skulle gå till. Vi hade fått fyra rättsfall som vi skulle läsa och vi visste att det skulle redovisas på något sätt... det var dock ingen fara utan vi satt i grupp och diskuterade ett antal frågor i typ en timme och sedan var det bara två från varje grupp som skulle upp och redovisa så det gick bra. Jag var dock inte en av dem som redovisade idag utan det får bli en annan gång.

Efter skolan mötte jag upp en vän och så gick vi en sväng på stan och sedan köpte vi mat från subway och satt i solen och åt och pratade, hur mysigt som helst!
Sedan bar det vidare till kören och sedan var det bara hem och dra på träningskläder innan jag gav mig ut för att springa.

Nu ska jag läsa några sidor om avtalsrätt innan det blir sängen. God natt <3  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards