Carrolajsa

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Caroline - 5 september 2013 21:04

I ungefär ett halvår har det varit bestämt att jag skulle komma till en församling och prata om min upplevelse i Kenya och idag var det dags! Det var en lagom skara som var och lyssnade och alla var väldigt intresserade och frågade en massa. Jag kan erkänna att det pirrade lite i magen innan men jag tycker att det är så himla kul att prata inför folk (kan knappt tro att jag säger så) och speciellt när det handlar om Kenya för det ligger mig så extremt varmt om hjärtat. Så det känns lite tråkigt att det är över men jag hoppas att jag får göra det snart igen <3  

Nu ska jag plugga i några timmar så att jag klarar av min utbildning, annars kom jag och min bror på min plan B igår, kock ;)
Hoppas ni har haft en bra dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards