Carrolajsa

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Caroline - 22 augusti 2013 20:56

Idag har jag tillbringat en del av dagen med fina Victoria. Hon har precis varit i New York så hon hade en massa att visa och berätta! Det har hänt en del här hemma också så jag hade också mycket att berätta så det blev mycket prat :)
Nu ikväll har jag städat lite, tränat och faktiskt bara tagit det lite lugnt. Min syster har varit inne på mitt rum hela kvällen så lite knasiga saker har sagts och gjorts ;)
Nu ska jag städa lite till och sedan blir det sängen!

Såhär kan det se ut när systrarna är i farten och är lite uttråkade eller bara lite knasiga ;)

Av Caroline - 22 augusti 2013 20:23

Malmöfestivalen är ju i full gång och det är alltid lika kul när det händer något. Jag har varit där några dagar och har lyssnat på Rix Fm festivalen, Andreas Wolke, Stenen kryper, Mando Diao och Flogging Molly. Jag lyssnar inte på alla de här i vanliga fall men det är kul att se band live för det brukar alltid vara en sådan härlig stämning :)
Sista dagen på festivalen är imorgon och vi får väl se om det blir ett besök eller inte ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards