Carrolajsa

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Caroline - 11 augusti 2013 22:33

Efter en heldags jobb igår fanns det bara tid för att åka hem och byta om innan det var dags att dra vidare till en tjej jag jobbar med där det blev grillparty med ett helt gäng härliga människor från jobbet. Vi spelade kubb, grillade och skrattade :)
Det blev dock en lugn kväll för en del av oss för vi skulle upp och jobba idag men man kan ju ha kul utan att dricka en massa!
Efter jobbet idag åkte jag till kyrkan och sedan mötte jag upp en kompis för en kvällspromenad. Shit vad kallt det har blivit! Jag hade ändå flera lager av kläder på mig men jag frös ändå så nu sitter jag här i min OnePiece och dricker te för att få upp kroppsvärmen, det känns som värsta hösten vilket är lite deprimerande... Nu är det snart läggdags, ska upp och jobba imorgon. Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag, god natt <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards