Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2013

Av Caroline - 1 juli 2013 16:48

Nu är första dagen på sommarens andra jobb avklarad och det var kul. Jag ska jobba i en matbutik i 6 veckor, samma butik som jag har jobbat i innan så jag vet hur det fungerar vilket är skönt. Även om jag tycker om att lära mig nya saker så har jag mycket annat på gång nu så det känns skönt att göra något som man har koll på, hyfsad koll i alla fall ;)
De flesta dagarna börjar jag jobba kl.6 på morgonen och det går inga bussar så tidigt utan jag får cykla till och från jobbet och det är ca 1 mil enkel väg så det är bra träning! Jag trodde det skulle vara jobbigare att cykla idag än vad det faktiskt var, med tanke på att jag inte har cyklat så mycket sedan förra sommaren när jag jobbade men det var faktiskt helt okej. Visst känns det lite i benen men inte mer än när jag har gått på min stepbräda, dessutom ska det kännas.
Nu ska jag snart sticka iväg och handla och sedan blir det till att städa och gå och lägga sig i tid (blev ju inte så mycket sömn i natt eftersom jag var på Diggiloo igår).
Ha det fint <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards