Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2013

Av Caroline - 10 juli 2013 16:03

Eftersom jag hade motvind till jobbet i morse hoppades jag på att jag skulle ha medvind hem men nej då, tror ni inte att den freaking vinden hade vänt så jag hade motvind hela vägen hem också! Ser man positivt på det så betyder det ju att jag får ta i mer och tränar mer men det är inte det lättaste när man halvvägs bara vill sluta cykla ;)

Aja, jag kom hem men mina planer angående karnevalen ändrades för min kompis mådde inte så bra så nu ska jag sticka in till stan istället en stund för jag vill inte bara sitta hemma. 

Ha en bra kväll <3

Av Caroline - 10 juli 2013 10:29

Jag var på väg att ge upp på cykeln i morse, jag hade sådan extrem motvind hela vägen så det kändes som om jag inte kom någonstans. Uppenbarligen gjorde jag det för jag var i god tid till jobbet ändå och har jobbat 4,5 timme nu ;) Just nu har jag rast men ska snart gå ner igen och fortsätta. Jag jobbar till 14 och sedan ska jag på karneval :) 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag <3

     

Andra dagar är det såhär fint när jag cyklar.

Av Caroline - 9 juli 2013 20:52

Åh vad jag skulle vilja åka på semester, någonstans där det är varmt så man bara kan ligga på stranden och ta det lugnt och gå ut och äta god mat på kvällen. Vem vet vad som händer i framtiden men just nu är det mycket jobb så nu får det bli sängen så jag orkar med morgondagen. God natt <3


 
Typ så här, den här bilden är tagen utanför Granada i Spanien, ett fantastiskt fint ställe!

Av Caroline - 9 juli 2013 13:10

Jag slutade tidigt idag med och solen lyser starkt idag också så nu är det på med bikinin och solkrämen och ut i solen som gäller! Take care <3

Av Caroline - 8 juli 2013 13:30

Jag slutade tidigt idag så nu ska jag sätta mig i solen med en bra bok och en skål vattenmelon! Njut av dagen <3


 

Av Caroline - 7 juli 2013 21:42

Som jag tidigare har nämnt blev jag för några dagar sedan en av tre grundare till en organisation. Vi har nu gjort en facebooksida så gå gärna in och ta en titt: https://www.facebook.com/growingtogetherorganization?fref=ts

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar jobba imorgon, god natt <3


  

Hur kan man inte vilja hjälpa en sådan underbar tjej som denna?



Av Caroline - 7 juli 2013 19:25

Efter en lång dag på jobbet är jag nu hemma. Jag har precis ätit och gjort lite saker på datorn men nu är det dags att ta kväll och slänga sig i sängen och kolla film och ladda upp för en ny vecka på jobbet med start kl.6 imorgon.


 

Sorgligt nog såg jag det sista One Tree Hill avsnittet igår, 9 säsonger är nu sedda :( Så ikväll får det bli film och det lutar åt att det blir Beastly.  

Av Caroline - 7 juli 2013 07:53

God morgon! Idag blir nog en fin dag, jag cyklade till jobbet idag och när jag började hade jag en löparjacka, vanlig jacka och vantar eftersom det blåser när man cyklar men väl framme hade jag bara t-shirt för jag blev så varm ;)

Hoppas ni får en bra söndag <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards