Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2013

Av Caroline - 24 juli 2013 19:51

Efter jobbet hämtade min pappa upp mig och så åkte vi till stranden och var där ett par timmar och solade och badade. Det var väldigt skönt och precis vad man behövde efter en dags jobb. På vägen hem körde vi inom Subway och åt middag, mums! 

Jag har precis duschat och snart ska jag titta på fotboll, semifinal för damerna idag! Sedan blir det sängen så man orkar jobba imorgon, ha det fint <3


     

Av Caroline - 23 juli 2013 18:47

Efter jobbet hade jag ett par ärende att uträtta men sedan bar det av hem till min farmor och farfar där jag blev bjuden på mat och fika och där tillbringade jag hela eftermiddagen i solen. För att citera kenyaner: "you're starting to change", med andra ord börjar jag få lite färg på min annars vita kropp ;)
Nu har jag precis duschat och ska slänga mig i sängen och titta på film och ta itu med en del saker på datorn. Hoppas ni har haft fint väder att njuta av idag <3

Av Caroline - 22 juli 2013 21:36

Hej hej! Jag har haft en trevlig kväll hemma hos en vän, vi satt i hans trädgård (eller han låg mest i barnpoolen han köpte idag, haha) och njöt av solen och bara pratade en massa :) Nu är jag dock hemma igen och snart blir det sängen så att jag orkar jobba imorgon, god natt <3


   

Det är en viss skillnad på dagens morgon och kväll...



Av Caroline - 22 juli 2013 15:51

Åh så varmt och skönt det är idag! Jag jobbade till två och nu har jag ätit och om en stund ska jag hem till en kompis så ska vi sitta i hans trädgård och njuta av det härliga vädret ;)
Ha det fint <3  

Av Caroline - 21 juli 2013 20:35

Igårkväll var jag och min mamma på stranden och promenerade och jag tog en massa bilder, det var hur fint som helst. Vi gick även inom golfbanan och pratade med min mammas sambo och jag testade på att slå men det var inte min grej ;)

Idag har jag och min mamma varit på en liten shoppingtur. Det är så kul att handla nu när det är rea för då får man så mycket mer för pengarna. För min del blev det lite underkläder, byxor, tröjor, sjalar och smycken.
Nu blir det snart sängen för jag tänkte läsa lite innan jag ska sova. Imorgon blir det jobb. 
Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg <3


             



Av Caroline - 20 juli 2013 22:48

Idag var det dags för kalas hos min mamma då vi passade på att fira oss båda eftersom hon fyllde år igår :) 

Det var väldigt trevligt med god mat och allt. När alla åkt hem bestämde jag och min mamma oss för att åka till stranden och gå och titta på solnedgången, vi gick förbi golfbanan också och mötte upp min mammas sambo. Jag testade slå men det är inte min grej ;) 

Nu sitter jag i soffan och ser på tv men jag ska snart sova för jag har varit uppe sedan 4.15 i morse. God natt <3

 

Av Caroline - 19 juli 2013 21:08

Efter jobbet hämtade min pappa och syster mig och sedan körde vi till Sjöbo marknad. Vi gick där och tittade en stund, handlade lite, åt och jag och min syster åkte karusell. Jag åkte den karusellen på karnevalen men det var mycket roligare den här gången för min syster satt hela tiden: "omg", "jag kommer dö", "aaahhh", " oh nej", haha hur kul som helst tyckte jag :)
Väl hemma drog jag på mig träningskläderna och gick ut för en stunds powerwalk och nu sitter jag och jobbar lite framför datorn men det blir snart sängen för jag ska upp och jobba imorgon.

Hoppas ni får en trevlig fredag <3

Av Caroline - 18 juli 2013 22:19

Nu har det blivit bekräftat och vi är officiellt en organisation :) Nu är allt jobb med hemsida, visitkort och annat igång och det är så himla kul! :) Vi hade styrelsemöte igår och det känns riktigt bra. Har du inte tittat in på vår facebooksida får du mer än gärna göra det https://www.facebook.com/growingtogetherorganization?fref=ts . Tillsammans kan vi kämpa för att fler ska få uppnå sina drömmar; precis som jag, Michelle och Julia är på väg att göra <3
Men nu blir det snart sängen för min del efter en lång arbetsdag, god natt <3

 
Jag fick stadgarna på papper igår :)


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards