Carrolajsa

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Caroline - 13 juni 2013 19:45

För någon dag sedan fick jag äntligen min iPad fixad. Jag köpte den för några månader sedan och för ett par veckor sedan fick den flipp och började prata, det är sant. Den inställningen som finns för synskadade, antar jag, hade på något sätt aktiverats och det gick inte att fixa det. Nu är den dock fixad så nu kan jag äntligen använda den igen! 


Min dag idag har bestått av jobb, film och sortering. Jag har fått värsta inspirationen till att sortera och rensa ut. Idag började jag med en massa papper och sedan väntar kläder men det tar vi en annan dag för nu blir det vila framför ett One Tree Hill avsnitt.

Ha det bra och god kväll <3 


 

Av Caroline - 13 juni 2013 12:27

Oj vad det öser ner utanför fönstret, värsta skyfall! Även om folk som har skolavslutning och folk som tar studenten idag ändå är väldigt glada så är det lite synd om dem eftersom det regnar så, hoppas inte alltför många har planerat att vara ute... På tal om att vara ute ska jag gå och rota fram mina gummistövlar och bege mig till stället där jag ska jobba de kommande två veckorna för det är lite förberedelser som ska göras. Jag önskar er alla en fin dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards