Carrolajsa

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Caroline - 4 juni 2013 17:06

Opponeringen är klar så nu är det sommarlov! Opponeringen i sig gick bra men han som opponerade på min hade mycket att säga till om och läraren en del men nu är det bara att genomlida plågan tills betygen kommer. 

Det känns ganska skönt att det är över så nu ska jag vidare på ett möte om ett jobb i sommar som jag ska göra. Hoppas ni har en bra dag <3


 

En bild från opponeringen, det tog runt 3 timmar så man är lite trött nu ;)

Av Caroline - 4 juni 2013 10:31

Idag är det dags för opponering på uppsatser. Det innebär att alla har fått en uppsats, författad av någon i klassen, som man ska läsa noga och hitta punkter som är bra och mindre bra och idag är det min tur att redovisa detta. Vi är runt 15 i gruppen och först ska man redovisa sin egen uppsats på ca 3 minuter och sedan ge sin opponering. Jag har inga problem med att ta kritik för jag är så självkritisk ändå men det är värre att ge. Men hon som skrev den uppsatsen som jag har läst var väldigt duktig och även om man alltid hittar fel så var det inte så farligt så det går nog bra.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och öva igenom presentationen en gång.

Ha en bra dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards