Carrolajsa

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Caroline - 28 maj 2013 15:47

Uppsatsen lämnades in i morse och det känns skönt! Typ, för nu är det mycket ångest innan man får tillbaka den...

Efter skolan gick jag inom min farmor och farfar och där bjöds jag på lunch. Nu ligger jag i sängen och tittar One Tree Hill men ska snart åka hem till min morfar som fyller år idag, grattis till honom!

Hoppas ni har en bra tisdag <3  

Av Caroline - 28 maj 2013 00:23

Nu tror jag att min uppsats är redo för inlämning! Ska läsa igenom den en gång till imorgon innan jag lämnar in den för att vara på säkra sidan. Den största delen av dagen har jag ägnat åt att skriva på uppsatsen men tog en "paus" innan och var på den andra och sista delen av "mini fotokursen" jag tog.

Jag hade även ett lite "roligt möte" imorse när jag gick från bussen till skolan. Jag gick bredvid en man som började prata med mig med den inledande frasen: "Du är lite annorlunda, du har inte musik i öronen som de flesta unga har". Han fortsatte sedan med någon statistik och händelse om unga som avlidit på grund av att de hade lurar i öronen och att jag inte såg så gammal ut men helt plötsligt kom han in på att Apoteket sålde massagestavar som enligt några andra kunder inte såg äkta ut, haha så kan det gå! När jag tillslut sade att jag var tvungen att gå till skolan sade han "hejdå, ta hand om dig, du är speciell och lätt att prata med". Man kan ju starta sin dag på sämre sätt! Det känns kul att få vara en sådan person, en person som människor känner att de kan prata med.

Nej, nu ska jag ha ett annat "trevligt möte", med sängen, som jag har längtat ;)

God natt <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards