Carrolajsa

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Caroline - 26 maj 2013 18:02

Idag är det morsdag och alla mammor ska hyllas! Mammor spelar en stor roll i sina barns liv och alla behöver en mamma. Även om man borde hylla dem varje dag så får vi passa på att göra det extra mycket idag. Min mamma är fantastisk! Hon har haft många motgångar i livet och mycket på grund av sina sjukdomar men hon kämpar på! Trots att hon själv inte har det lätt hittar hon alltid tid för att hjälpa andra. I love you mom, you are the best!!! <3


 

Min fina mamma   

Av Caroline - 26 maj 2013 16:36

Idag var det dags för musikal i kyrkan tillsammans med alla barnen. Min roll var att vara en av elefanterna som var med på Noas ark ;) Kul var det och barnen var så himla söta i sina djur utklädnader. Jag med min elefantmask orsakade nog mest skratt men har tyvärr ingen bild, vet inte ens själv hur jag egentligen såg ut... Jag var hemma igen vid 13 och har suttit med uppsatsen sedan dess och det blir till att göra det ett x antal timmar till. Imorgon är sista dagen att skriva eftersom inläming är tisdag morgon...

Hoppas ni har en bra söndag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards