Carrolajsa

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Caroline - 16 maj 2013 22:56

Då var alla bidragen inför finalen på lördag i Eurovision Song Contest klara, det kommer nog bli en bra show.


Nu var snart den här torsdagen slut... jag var på stället där jag är volontär och jag har inte varit där på ett par veckor nu för jag har haft så mycket annat att göra men det var kul att träffa alla barnen idag. De är så himla söta och där var några som undrade varför jag inte var där förra veckan, de hade saknat mig <3 Nästa vecka är det sista gången för terminen så då blir det fest!


Nu ska jag sova och det ska bli skönt, hoppas bara att det blir en skönare natt än natten till idag för jag vaknade en miljon gånger av att jag mådde dåligt :/ God natt och sov gott <3

Av Caroline - 16 maj 2013 22:00

Multitasking är min grej! Varför göra en sak när man kan göra flera samtidigt ;) Jag sitter och tittar på Eurovision och tittar igenom gamla rättsfall från Europadomstolen som jag kanske ska använda i min uppsats.

Hoppas ni har haft en trevlig torsdag <3


 
En "inte så seriös" bild på mig ;)

Av Caroline - 16 maj 2013 21:30

För ett tag sedan fick jag reda på att min kompis kanske skulle åka till New York och det har vi alltid pratat om att göra tillsammans. Det var inte helt säkert att hon skulle kunna åka med då det var en arrangerad gruppresa så jag började titta på resa dit som vi kunde göra om det inte gick vägen men idag fick jag beskedet att hon ska åka! Är så glad för hennes skull men även liten avundsjuk för vem vill inte till New York liksom! Så nu får jag hitta någon annan att resa med i slutet av sommaren, kanske inte till New York men någon annanstans, kanske Kenya ;)

Grattis fina och bästa Victoria <3

Av Caroline - 16 maj 2013 15:05

Min kondition är grymt dålig! Bussen var sen så jag fick springa till tåget och då menar jag verkligen springa men jag hann med tåget även om jag blev helt slut ;) Har spenderat morgonen och förmiddagen på skolan och i bibliotek för att ta tag i min uppsats. Har inte varit superaktiv när det gäller den de senaste dagarna så måste verkligen köra igång nu. 

Nu sitter jag dock på tåget för att åka och umgås med barnen där jag är volontär. Ha det bra! 


 

Lite information borde jag väl hitta i de här böckerna ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards