Carrolajsa

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Caroline - 15 maj 2013 20:46

Idag har det varit en fin men lite ledsam dag. Idag var det dags för begravning av min gammelmormor (min första begravning någonsin). Vi var tidiga så vi var inom min mormors syster och fikade innan begravningen och sedan åkte vi med dem till kyrkan. Hemma hos dem blev det skratt och lite trams och det kändes skönt för jag tror att det var så som Ella hade velat ha det... Väl i kyrkan var det en fin stund (bortsett från lite otakt mellan hon som spelade och alla oss andra...) och jag och min syster sjöng låten som gammelmormor önskade att vi skulle. Efteråt blev det fika på församlingshemmet i byn där hon bodde.

Efter det blev det kören för mig och nu ligger jag i sängen och slappar framför en film.

Ha det fint <3


 
 



 
Gula rosor var något av hennes favorit

 

Jag, mina två fina syskon och vår fina kusin <3 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards