Carrolajsa

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Caroline - 14 maj 2013 22:31

Efter att ha varit i skolan en liten stund åkte jag till församlingshemmet för att öva på en låt som jag och min syster ska sjunga på begravningen av vår gammelmormor som är imorgon. Hon sade att hon ville att vi skulle göra det så självklart ska vi det, försöka åtminstone. Nu sitter jag i soffan och tittar på Eurovision och jag tycker att svenskarna har gjort ett väldigt bra jobb! Det är lite kul att tänka att allt man ser på tv faktiskt händer i en arena som inte ligger överdrivet långt bort ;) Nu är det dags för mellanakt koreograferad av favoriten Benke som jag ska se. Ha det fint <3

Av Caroline - 14 maj 2013 11:11

Jag älskar att fotografera och har mer än en kamera :) Jag har en systemkamera som jag inte har använt supermycket så därför tänkte jag gå en minikurs för att lära mig. Den är bara två gånger och första gången var igår och jag tänkte visa några bilder jag tog igår. De är inte precis speciella för igår gick vi igenom bländare och slutartid men kul var det :)


           

Nu ska jag äta något sedan bär det av till bussen och skolan; ska på handledarmöte inför uppsatsen

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards