Carrolajsa

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Caroline - 2 maj 2013 21:30

Jag hann knappt slå på datorn och öppna boken imorse innan telefonen ringde, det var min chef som verkligen behövde hjälp då de hade en massa varor att packa upp. Så istället för en dags plugg blev det jobb. Det är någon vecka sedan jag jobbade där så det var kul att jobba igen och extra kul eftersom chefen alltid är så nöjd med mig och jag var deras räddare i nöden, igen (chefens egna ord) så det var kul att jag kunde hjälpa till. Efter jobbet blev det snabbt hem, duscha, slänga i mig lite mat och iväg på ett möte. Vi ska ha ett event i kyrkan imorgon där jag ska vara konferencier så det var lite saker som skulle gås igenom. Men nu måste jag sätta mig och slänga ihop något att säga imorgon och sedan blir det lite plugg innan sängen. 

Hoppas ni har haft en bra dag idag! 


  

Fint väder har vi också haft :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards