Carrolajsa

Alla inlägg under april 2013

Av Caroline - 1 april 2013 20:56

Idag har jag stått i köket typ halva dagen... Eftersom jag inte firade påskafton med familjen kände jag att jag ville bjuda på middag idag. Det var min mamma, hennes sambo, min moster och hennes sambo, min kusin, min mormor och morfar. Jag lagade tacopaj med sallad och till efterrätt blev det en typ av kladdkaka och en kaka med hallon och kokos. Det var en liten chansning jag tog för jag hade inte lagat något av det innan men det blev faktiskt ganska gott :)
Därmed har jag varit inne stora delar av dagen så jag kände att en springtur kunde vara på sin plats nu ikväll. Jag kom precis in efter att ha varit ute och sprungit i en halvtimme, blev en kort tur för jag har lite problem med andningen för tillfället, och det var väldigt skönt! Skönt att få lite friskt syre i hjärnan så jag orkar plugga för det ska jag göra i ett par timmar nu...
Hoppas ni har haft en trevlig påskhelg, kram <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards