Carrolajsa

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Caroline - 28 april 2013 22:27

Efter att ha suttit och skrivit på datorn i princip konstant nu i 8 timmar börjar kroppen och huvudet bli rejält trötta! Så nu ska jag packa ihop alla mina papper och böcker som jag har spritt omkring mig och sedan blir det sängen. 

God natt <3


Av Caroline - 28 april 2013 14:08

Hej-svejs!

Efter gudstjänsten lyssnade vi på en tjej som har varit i Tanzania (inte helt olik min resa men hon gjorde det i samband med hennes kandidatuppsats) och sedan satt jag, prästen och en vän som också är med i kyrkan och planerade inför ett evenemang vi har på fredag. Vi satte oss på bänken utanför kyrkan, i solen, så det var hur skönt som helst! 

Nu blir det till att fortsätta plugga. Ha en skön söndag <3


   

Dagens lunch; frukt

Veckans hjälpmedel vid förkylning och feber ;)

Av Caroline - 28 april 2013 10:06

God morgon! 

Då var det söndag igen och helgen är snart slut och då börjar en ny, förhoppningsvis, bra vecka :) 

Jag pluggade hela dagen igår men på kvällen kom Victoria hit en stund. Vi åt lite, tittade film och pratade; det var väldigt trevligt! Hon hade med sig lite "krya på dig fika" också vilket var väldigt fint gjort.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå till kyrkan för vi ska ha ett möte och sedan blir det till att fortsätta plugga. 

Ha en skön söndag <3


 

Victorias bidrag till min tillfriskning ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards