Carrolajsa

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Caroline - 26 april 2013 22:20

Jag mår liiite bättre idag men har fortfarande feber och är täppt så jag får huvudvärk, typiskt när min chef ringde och ville att jag skulle jobba... men jag fick ringa och säga att jag varken kunde jobba idag eller imorgon och det var lite typtiskt för jag skulle hoppa in för en som är sjukskriven så blir jag sjuk, men så kan det vara! Det som har varit bra på ett sätt är att jag inte har orkat göra något mer än att ligga ner eller sitta still så jag har läst i mina skolböcker en hel del och det behövs ju för det är bara lite mer än en vecka till tentan (usch, stressen är mer än påtaglig...)   

Men nu ska jag titta på Let's Dance avgörandet och sedan tänkte jag titta klart på en film som jag somnade ifrån för någon kväll sedan, om jag inte somnar ifrån den igen ;)

Ha en bra fredagskväll <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards