Carrolajsa

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Caroline - 10 april 2013 21:14

Gud vilken träningsvärk jag har idag! Mina lår gör så ont att jag tror de ska gå sönder ;) Och träningsvärk brukar altid vara värre två dagar efter, usch :/ Men jag har gått en massa idag så det har kanske minskat risken, jag har nämligen varit på Ullared! Jag älskar det stället och idag var jag där med två av mina "girls" och deras mamma. Vi hittade alla en hel del och det blev jackor, träningskläder, tröjor och en massa annat.

Så fort jag kom hem stack jag till kören och sjöng lite och resten av kvällen har jag ägnat åt att plugga. Nu börjar det dock svida i mina ögon så trött jag är så det får nog snart bli sängen. Jag har haft svårt för att sova de senaste veckorna så jag är lite sliten men det ska förhoppningsvis snart vända. Jag har en massa att läsa för tillfället men så fort jag känner att jag har det under kontroll tror jag allt kommer bli bättre :)

Nu ska jag avsluta kapitlet jag håller på med sedan blir det sängen. God natt och sov gott <3


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards