Carrolajsa

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Caroline - 7 april 2013 21:22

Min syster och pappa kom hem igår efter att ha varit i London i några dagar så redan där började avundsjukan lite och idag fick jag se alla fina saker min syster köpte och då blev det ju inte bättre ;) syftet med resan var dock att se One Direction så min syster och hennes två kompisar som var med var lite i upplösningstillstånd och fortfarande lite chockade av att ha sett dem live och även om jag tycker att de är bra så är inte det något som jag är avundsjuk på :)

Den här dagen har jag ägnat åt att plugga, städa och kyrkan. Jag pluggade hela morgonen och när jag hade läst klart den ena boken behövde jag göra något annat så jag började städa och sortera bort en massa saker, så att man kan få plats med nya ;)
Nu ikväll var jag på en kort mässa med musik och text så det var en skön avslutning på en bra helg. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund, hoppas ni har haft en bra helg! Sov gott, kram <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards