Carrolajsa

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Caroline - 17 mars 2013 21:33

Föreställningen jag var på innan idag var riktigt bra! Det var en omskriven version om Odysséen där författaren hade tagit in inslag av hur det kan vara att komma som flykting. De använde väldigt enkla medel och inte så många skådespelare(men väldigt duktiga sådana) men skapade bra effekter.
Resten av kvällen ägnade jag åt att plugga men har nu slutat för idag och ska sätta på en film, fixa lite småsaker och sedan sova.
God natt <3

Av Caroline - 17 mars 2013 14:52

Sitter här i solen och njuter! Jag väntar på tåget för jag ska möta upp några och sedan ska vi gå på en föreställning. Passar på att plugga nu när jag ändå bara sitter och väntar och det går lättare  när man sitter i solen. Ska kanske boka en resa någonstans, satt faktiskt och tittade på resor igår... ;)


 


Av Caroline - 17 mars 2013 08:04

Första inlägget från den nya datorn :) Nu har jag startat upp den nya datorn och trivs väldigt bra med den! Satt igår och förde över alla bilder och dokument från den gamla datorn till en extern hårddisk och det var en del, typ 196 dokument och 14700 bilder :)

Idag ska jag plugga hela dagen med undantag av ett par timmar i eftermiddag då jag ska på en föreställning med koreografen som koreograferar oss inför ett projekt vi gör i kyrkan.

Jag hoppas ni får en bra söndag!


Var tvungen att testa nya webbkameran ;P   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards