Carrolajsa

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Caroline - 16 mars 2013 21:09

Nu har jag äntligen läst klart alla sidor jag hade bestämt att jag skulle läsa idag, det var en hel del så nu är man lite trött i huvudet. Med undantag av ett par timmar runt lunchtid då jag var iväg för några ärende och en promenad på 40 minuter har jag pluggat från 8 imorse till nu, kl 21 så nu ska jag ta lördagskväll; slänga mig i sängen och titta på film :) hoppas ni har en bra lördagskväll <3

Av Caroline - 16 mars 2013 08:03

I går bestod min fredag av skola, köp av dator(kunde äntligen bestämma mig), födelsedagsmiddag för pappa, plugg och en ganska tidig kväll. Jag kände att jag behövde sova för jag har känt mig lite "ur gängorna" denna veckan så jag har inte läst så mycket som jag borde så stora delar av dagen idag ska jag ägna åt att plugga. Den delkursen vi har börjat nu har mycket kurslitteratur och en skrivuppgift parallellt med förberedelser inför nästa tenta så man har att göra ;) 

Hoppas ni får en bra lördag <3


 

Detta hade jag på mig delar av dagen, fick lite vår feeling när jag kom hem på eftermiddagen så då åkte kjolen på ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards