Carrolajsa

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Caroline - 8 mars 2013 09:45

Så skönt, att vara ledig på riktigt! Jag har haft en del dagar på sistone då jag inte har haft föreläsningar men då har man ju suttit och pluggat hela dagen ändå, till tentan, men nu är den över och vi har inget att läsa förrän på måndag kväll :) 

Jag skulle egentligen vara barnvakt ett par timmar nu på morgonen men ett av barnen jag skulle passa blev sjuk under natten så det blev tyvärr inget med det. Så nu har jag bokat in en dag på stan med min mamma istället, och det är ju väldigt trevligt det med! 

Vädret är däremot inte så trevligt idag, det är kallt och blåser... vilken tur att jag köpte en ny mössa och vantar igår. Jag hade sådant flyt så det var massa rea i stan :) Jag köpte en ny klocka också, jag hade ingen guldfärgad och man måste ju kunna matcha ;) 

Hoppas ni får en bra fredag idag <3


 

Syns det vilka färger jag gillar eller? 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards