Carrolajsa

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Caroline - 21 februari 2013 22:19

Idag har det varit full rulle hela dagen! Vaknade 5 imorse, jobbade tre timmar, hade debattspel i skolan, pluggade, åkte hem men hann bara vara hemma i en halvtimme innan jag åkte igen för att åka in till stan och plugga igen och sedan mötte jag upp en vän så åkte vi tillsammans till stället där vi ska jobba som volontärer en gång i veckan och det var väldigt kul! Var hemma igen vid halv åtta och nu har jag suttit och pysslat ihop ett kort till min syster som fyller år imorgon och fixat med hennes paket. Ska gå och lägga mig och läsa om en stund (förhoppningsvis hinner jag lite innan jag somnar) men det ska bli skönt att sova sen! Ha det fint och god natt <3


   

Satt och fikade när jag pluggade idag, mums! ;)

Den nedre bilden är min systers paket, gissa om hon gillar One Direction ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards