Carrolajsa

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Caroline - 24 januari 2013 21:58

Idag känner jag att jag har varit effektiv! Jag hann med att träna en liten stund i morse innan jag åkte in till stan, väl i stan hade jag en massa saker att fixa, bland annat presenter till två som snart fyller år, prata med min telefonoperatör om att förnya mitt abonnemang och handla vitaminer och allt blev fixat. Jag satt också och pluggade en stund innan min föreläsning började så det kändes skönt. Eftermiddagen spenderade jag hos Victoria och det var meningen att jag skulle ta bussen dit men när jag stod vid busshållplatsen kom det en bil och jag tyckte jag kände igen den och mycket riktigt, det var Victoria som ändå var ute och körde och tänkte att hon kunde lika bra hämta mig så slapp jag stå i kylan och vänta, väldigt snällt och gulligt av henne :) Väl hemma hos henne blev det fika och så tittade vi på mina bilder från Kenya och pratade en massa såklart! Sedan blev det middag och lite mer prat innan det var dags för mig att bege mig hemåt och nu är det snart dags för sängen så jag är pigg imorgon. Ha det fint <3  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards