Carrolajsa

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Caroline - 10 januari 2013 16:30

Tänk att 53 dagar har gått så snabbt! Idag är min sista dag i Kenya, för den här gången. Jag har fått uppleva mycket och träffat helt fantastiska människor. Jag fick ett bra avslut på resan då jag kom tillbaka efter en tre dagars safari för några timmar sedan. Jag var i det väldigt vackra Masai Mara reservatet och fick se många djur, bland annat lejon, leopard, giraff, elefant, flodhäst, gasell och krokodil :) 

Det tog ganska lång tid att komma dit, ca 5 timmars bilfärd från Nairobi. En del av vägarna är bra men en del är bara håliga grusvägar så man får sitta på helspänn för att inte slå sig alldeles gul och blå men en del blåmärke får man ändå räkna med men det är det helt klart värt :)


Jag väntar på min middag nu och sedan ska jag försöka sova några timmar innan det är dags att gå upp igen, taxin som ska köra mig till flygplatsen kommer kl. 2 i natt... 

Ha det fint <3 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards