Carrolajsa

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Caroline - 6 januari 2013 09:44

Jag har precis satt mig i en bil och är på väg till Kisumu och ska spendera natten där. Mina planer har ändrats lite så istället för att lämna barnhemmet på torsdag lämnade jag det idag. Anledningen är att jag flyger till Nairobi i morgon förmiddag för att spendera en natt där och sedan ska jag åka på safari mina sista dagar. Detta blev inte bestämt förrän i fredags men jag har haft tid att avsluta allt och säga hejdå till alla. Det känns sorgligt att säga hejdå till barnen som man har varit så nära i nästan 7 veckor... De har utvecklats så mycket under min tid här och jag kommer verkligen sakna dem... Men allt har sin tid så nu får jag njuta av att få uppleva andra saker under mina sista dagar här i Kenya. 

Hoppas allt är bra hemma i Sverige! 


 

Dags att säga "Hej då" till det som har varit mitt hem i nästan 7 veckor...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards