Carrolajsa

Alla inlägg under november 2012

Av Caroline - 1 november 2012 11:55

Idag är det ju den förste november och det innebär 18 dagar tills jag åker! :) Längtar till att få komma bort från detta tråkiga väder och längtar framför allt till det jag ska göra och hoppas få uppleva. Jag fick ett sms från en vän som är i Frankrike här innan så då blir man ännu mer sugen på att åka iväg när man pratar med folk som faktiskt är det :)

Men tiden går snabbt så snart är det dags att åka <3

Av Caroline - 1 november 2012 09:05

God morgon! Idag tänkte jag hylla pyjamasbyxor, det är bland det skönaste man kan ha på sig när man går hemma. Jag frös så himla mycket igår när jag skulle sova så fick rota fram ett par byxor (brukar annars sova i shorts) och jag har inte använt dem på ett tag och därmed glömt hur sköna det är så jag tror de får sitta på resten av dagen också :) Jag ska bara sitta framför datorn och plugga idag så det spelar inte så stor roll vad jag har på mig. Mycket plugg har jag så får börja direkt men ha en fin dag <3 


 

Skönt ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards